Javni oglas za popunu radnih mjesta namještenika u Općinskom sudu u Zenici

Javni oglas za popunu radnih mjesta namještenika u Općinskom sudu u Zenici

11.01.2024.

Na osnovu člana 31. Zakona o sudovima u Federaciji Bosne i Hercegovine („Službene novine Federacije Bosne i Hercegovine“,broj:38/05,22/06,63/10,7/13, 52/14 i 85/21 ), člana 21. Zakona o namještenicima u organima državne službe u Federaciji Bosne i Hercegovine („Službene novine Federacije Bosne i Hercegovine“,broj:49/05 i 103/821), u vezi sa Odlukom Komisije za davanje prethodne saglasnosti za popunu upražnjenih radnih mjesta u kantonalnim organima uprave i ostalim organima/ustanovama u kojima se plaće i druge naknade zaposlenih u cjelosti ili djelimično finansiraju iz budžeta Zeničko-dobojskog kantona broj: 02-30-14349-2/23  od 13.11.2023. godine zamjenica predsjednice Općinskog suda u Zenici Mirhunisa Hamzić objavljuje

 

JAVNI OGLAS

za popunu upražnjenih radnih mjesta namještenika u

Općinskom sudu u Zenici

 

 

  1.  „Viši referent za upravljanje predmetima“– 1 (jedan) izvršilac na neodređeno vrijeme
  2.  „Viši referent za arhivu“- 1 (jedan) izvršilac na neodređeno vrijeme
  3.                „Viši referent za upisnik za izvršne spise“- 2 (dva) izvršioca na neodređeno vrijeme

 

 

        

OPIS POSLOVA

 

  1. za radno mjesto „Viši referent za upravljanje predmetima“

 

Vrši identifikaciju predmeta na policama koje je potrebno iznijeti sudijama i stručnim saradnicima na osnovu posebnog ispisa; sortira predmete po godinama i rastućim brojevima po zaduženosti sudija, te dodaje novozaprimljene predmete; vrši ulaganje svih pismena koji se odnose na odgovarajući predmet; provjerava da li su svi predmeti uredni u omotima sa svim potrebnim oznakama, te eventualno neuredne predmete vraća referentima čiji zadatak je bio uredno uložiti određeni akt u predmet da ga ažuriraju; stara se da predmeti po kojima je postupljeno budu uredno uloženi na odgovarajuće mjesto na polici; postupa po naredbi sudije ili stručnog saradnika za dostavljanje i iznošenje pojedinih predmeta ili pismena prije isteka evidencije; kontroliše urednost donošenja i iznošenja predmeta i o uočenim nedostacima obavještava šefa Odsjeka sudske pisarnice; po nalogu šefa Odsjeka sudske pisarnice dostavlja mu predmete koje stranke traže na uvid i o tome vodi urednu evidenciju; vodi evidenciju predmeta upućenih drugim sudovima ili drugim organima i prati njihovo vraćanje; obavlja i druge poslove u pisarnici po naredbi šefa pisarnice, predsjednika i sekretara Suda.

 

  1. za radno mjesto „Viši referent za arhivu“

 

Prima i arhivira predmete i u iste ulaže podneske koji naknadno pristignu;redovno vodi arhivsku knjigu sa odgovarajućim evidencijema;kontroliše rokove čuvanja predmeta;vrši sređivanje arhivske grade i redovno ,po isteku kalendarske godine vrši izdvajanje bezvrijednog regustraturskog materijala;vrši odabir arhivske građe prema listi registraturskog materijala;vrši izdavanje predmeta iz arhive na zahtjev stranaka ili sudija i iste dostavlja pisarnicama uz obavezno izdavanje reversa;vodi evidenciju o privremeno izdvojenim predmetima iz arhive:vodi evidenciju o izdatim predmetima iz arhive drugim sudovima i organima i brine se o njihovom blagovremenom vraćanju:vodi evidenciju reversa o izdatim predmetima iz arhive;preuzima predmete za arhivu iz pisarnice suda;obavlja i sve druge poslove u skladu sa propisima koji ureduju obavljanje arhivske djelatnosti;obavlja i druge poslove iz djelokruga rada ovog radnog mjesta po nalogu predjednika i sekretara Suda suda i šefa Odsjeka.

 

3.za radno mjesto „Viši referent za upisnik za izvršne spise“

 

Vodi upisnike i pomoćne knjige na način propisan Pravilnikom o sudskom poslovanju,obavlja sve poslove u vezi sa spisima (osniva spis,vrši popis spisa i druge poslove vezane za formiranje spisa); prima podneske, dostavnice i povratnice i blagovremeno ih ulaže u predmete; blagovremeno priprema predmete iz evidencije i dostavlja ih sudijama ili sudskim izvršiteljima; razvodi predmete kroz upisnike; vodi evidenciju o kretanju i zaduženju spisa; vodi evidenciju o svim rješenjima na osnovu kojih je sudlja predmet iskazao riješenim po vrsti, te ovu evidenciju na kraju mjeseca sravnjava sa sudskim zapisničarima (daktilografima), nakon čega obostrano potpisani izvještaj predaje šefu pisarnice; provodi kroz upisnik završene i finalizirane spise i iste, po naredbi sudije, dostavlja u arhivu; pribavlja, po potrebi, arhivirane predmete iz arhive; obavlja i druge poslove po naredbi predsjednika,sekretara i šefa pisarnice.

 

 

         USLOVI ZA OBAVLJANJE POSLOVA:

 

Pored općih uslova propisanih članom 24. Zakona o namještenicima u organima državne službe u Federacije Bosne i Hercegovine (državljanstvo BiH, punoljetstvo, opća zdravstvena sposobnost za obavljanje poslova radnog mjesta,  vrsta i stepen školske spreme potrebne za obavljanje poslova radnog mjesta, da u posljednje dvije godine od dana objavljivanja oglasa nije otpuštan iz organa državne službe kao rezultat disciplinske kazne na bilo kojem nivou vlasti u Federaciji, odnosno, Bosni i Hercegovini, da nije obuhvaćen odredbom člana IX 1. Ustava Bosne i Hercegovine) svi kandidati trebaju ispunjavati slijedeće posebne uslove:

 

za radno mjesto pod rednim brojem 1. SSS, završena srednja škola: gimnazija, birotehnička, upravna ili druga slična škola, III ili IV stepen, položen stručni ispit, poznavanje rada na računaru, 10 mjeseci radnog staža

 

za radno mjesto pod rednim brojem 2. SSS, završena srednja škola: gimnazija, birotehnička, upravna ili druga slična škola, III ili IV stepen, položen stručni ispit, položen arhivarski ispit, poznavanje rada na računaru, 10 mjeseci radnog staža

 

za radno mjesto pod rednim brojem 3. SSS, završena srednja škola: gimnazija, birotehnička, upravna ili druga slična srednja škola, III ili IV stepen, položen stručni ispit, poznavanje rada na računaru, 10 mjeseci radnog staža

 

 

Uz prijavu na Javni oglas potrebno je priložiti slijedeću dokumentaciju (original ili ovjerenu kopiju):

 

–     diploma/uvjerenje o završenoj  traženoj stručnoj spremi;

–          uvjerenje o državljanstvu (ne starije od 6 mjeseci);

–          izvod iz matične knjige rođenih;

–          dokaz o radnom stažu stečenom na poslovima tražene stručne spreme: potvrde/uvjerenja izdata od poslodavca kod kojih je iskustvo stečeno u čijem sadržaju treba da bude naveden: naziv radnog mjesta na koje je kandidat bio raspoređen, stručna sprema koja se traži za to radno mjesto, opis poslova radnog mjesta, precizan period angažovanja kandidata na tim poslovima, odnosno podatak koliko je dugo obavljao navedene poslove ili uvjerenje o činjenicama iz matične evidencije nadležne institucije za PIO/MIO ili  uvjerenje nadležne Porezne uprave uz obavezno dostavljanje potvrde u kojoj će šifre stručne spreme biti razjašnjene tako da se na osnovu iste može jasno utvrditi sa kojom stručnom spremom je stekao radni staž i u kojem periodu

–          dokaz o poznavanju rada na računaru

–          uvjerenje o položenom stručnom ispitu[1];

–          uvjerenje o položenom arhivarskom ispitu ( za kandidate pod 2.)

–          ovjerenu izjavu kandidata da u posljednje dvije godine nije otpušten iz državne službe kao rezultat disciplinske kazne;

–          ovjerenu izjavu kandidata da nije obuhvaćen odredbom člana IX 1.Ustava Bosne i Hercegovine.

       

Sa kandidatima koji budu ispunjavali uslove oglasa dužni su, po pozivu suda, pristupiti na intervju.

 

Izabrani kandidati za radno mjesto pod rednim brojem 1. i 2. i 3.  će biti podvrguti sigurnosnim provjerama u skladu sa Zakonom o zaštiti tajnih podataka („Službeni glasnik BiH, broj: 54/05 i 12/09).

 

 

Javni oglas ostaje otvoren 15 (petnaest) dana  od objavljivanja oglasa u dnevnim novinama, na oglasnoj tabli suda i na web stranici Općinskog suda u Zenici. Prijave za javni oglas sa potrebnom dokumentacijom potrebno je dostaviti u zatvorenoj koverti neposredno putem prijemne kancelarije Suda ili putem pošte preporučeno na adresu: OPĆINSKI SUD U ZENICI, Trg BiH broj 2, 72 000 ZENICA sa naznakom“ za Javni oglas- ne otvarati“ .

 

 

Nepotpune i neblagovremene prijave neće se uzeti u razmatranje.

Podijeli vijest

Pretplati se da budeš prvi!

Najnovije

Možda Vas zanima i ...
POVEZANO

Potpisani ugovori za sufinansiranje projekata energetske efikasnosti u Zenici

Danas je u Gradskoj upravi Grada Zenica održano potpisivanje...

POJSKE I LOKVINE BEZ DILEME ODABRALI BHI KF

Ogromnu podršku dobili su kandidati Bosanskohercegovačke inicijative- Kasumović Fuad...

ŠERIĆI, ORAHOVICA I NEMILA SNAŽNO PODRŽALI KANDIDATE BHI KF

  U finišu predizborne kampanje kandidati Bosanskohercegovačke inicijative Kasumović Fuad...