ZAVOD ZDRAVSTVENOG OSIGURANJA
ZENIČKO-DOBOJSKOG KANTONA
ZENICA
Na osnovu člana 20a. Zakona o radu (“Službene novine Federacije Bosne i Hercegovine”, broj: 26/16, 89/18 i 44/22), člana 4. Uredbe o postupku prijema u radni odnos u javnom sektoru u Zeničko-dobojskom kantonu (“Službene novine Zeničko-dobojskog kantona”, broj: 2/24), člana 2. Procedure za provođenje postupka prijema u radni odnos u Zavodu zdravstvenog osiguranja Zeničko-dobojskog kantona, broj: 01-100-11-109/24 od 09.02.2024. godine i Odluke o potrebi prijema u radni odnos, broj: 01-30-3217/24 od 22.02.2024. godine, Zavod zdravstvenog osiguranja Zeničko-dobojskog kantona, raspisuje
za prijem radnika u radni odnos
broj: 01-30-3218/24 od 23.02.2024. godine
I – Radna mjesta i trajanje ugovora o radu:
- „Rukovodilac protokola“ – 1 (jedan) izvršilac na neodređeno vrijeme uz probni rad od 3 (tri) mjeseca„
- Koordinator za trezor“ – 1 (jedan) izvršilac na neodređeno vrijeme uz probni rad od 3 (tri) mjeseca
- „Samostalni stručni saradnik za ekonomske poslove“ – 1 (jedan) izvršilac na neodređeno vrijeme uz probni rad od 3 (tri) mjeseca
- „Referent za poslove arhive“ – 1 (jedan) izvršilac na neodređeno vrijeme uz probni rad od 30 (trideset) dana
- „Referent za sprovođenje zdravstvenog osiguranja“ u Poslovnici Maglaj – 1 (jedan) izvršilac na neodređeno vrijeme uz probni rad od 30 (trideset) dana
II – Kratak opis radnih mjesta i literatura
Pozicija 1.
Opis poslova radnog mjesta: u svojstvu rukovodioca protokola, vrši prijem svih akata od službi; koordinira i organizuje rad u pisarnici u skladu sa Zakonom i Uredbom; u skladu sa zakonom i uredbom organizuje rad na protokolu, koordinira i organizuje rad u pisarnici u skladu sa zakonom i uredbom; kontroliše sve protokolarne brojeve i povezivanje istog predmeta sa istim brojem; poslove rukovodioca protokola obavlja u skladu sa Uredbom o kancelarijskom poslovanju, Uputstvom za sprovođenje ove Uredbe i Pravilnikom o vođenju kancelarisjkog poslovanja u Stručnoj službi, a posebno brine o rokovima dostave i ovjeri-protokolisanju zaprimljene pošte; razvrstava akte po primaocima i načinu otpreme, te otprema svu poštu i o tome vodi propisanu evidenciju; vrši arhiviranje akata odlaganjem u registratore, kovertiranje i frankiranje pošte, a prema potrebi pakuje propisano pakete radi otpreme istih; odgovara za ažurnost i tačnost prijema i prosljeđivanja sve pošte, poštanskih predmeta i otpremu svih akata; obavlja i druge poslove iz djelokruga rada pisarnice i po nalogu šefa Službe.
Literatura: Zakon o zdravstvenom osiguranju (“Službene novine Federacije Bosne i Hercegovine”, broj: 30/97, 7/02, 70/08, 48/11, 36/18 i 61/22), Pravilnik o kancelarijskom poslovanju Federacije Bosne i Hercegovine („Službene novine Federacije Bosne i Hercegovine”, broj: 73/19).
Pozicija 2.
Opis poslova radnog mjesta: koordinira sve poslove vezane za trezorsko poslovanje; učestvuje u izradi Finansijskog plana i izvještaja o izvršenju Finansijskog plana; vrši izradu operativnih planova na godišnjem i mjesečnom nivou i prati realizaciju i predlaže izmjene operativnih planova; obavlja i druge poslove po nalogu šefa Službe.
Literatura: Zakon o zdravstvenom osiguranju (“Službene novine Federacije Bosne i Hercegovine”, broj: 30/97, 7/02, 70/08, 48/11, 36/18 i 61/22), Zakon o računovodstvu i reviziji u Federaciji Bosne i Hercegovine („Službene novine Federacije Bosne i Hercegovine”, broj: 15/21), Zakon o budžetima u Federaciji Bosne i Hercegovine („Službene novine Federacije Bosne i Hercegovine”, broj: 102/13, 9/14, 13/14, 8/15, 91/15, 102/15, 104/16, 5/18, 11/19, 99/19 i 25a/22), Zakon o jedinstvenom sistemu registracije, kontrole i naplate doprinosa (“Službene novine Federacije Bosne i Hercegovine”, broj: 42/09, 109/12, 86/15, 30/16 i 96/21), Zakon o porezu na dohodak (“Službene novine Federacije Bosne i Hercegovine”, broj: 10/08, 9/10, 44/11 i 65/13), ), Naredba o standardima i normativima zdravstvene zaštite iz obaveznog zdravstvenog osiguranja u Federaciji Bosne i Hercegovine („Službene novine Federacije Bosne i Hercegovine”, broj: 82/14, 107/14 i 58/18), Jedinstvena metodologija kojom se bliže utvrđuju kriteriji i mjerila za zaključivanje ugovora između nadležnog zavoda zdravstvenog osiguranja i zdravstvene ustanove („Službene novine Federacije Bosne i Hercegovine”, broj: 34/13 i 90/13).
Pozicija 3.
Opis poslova radnog mjesta: kontroliše obračunate plate i obračunate naknade plata za topli obrok, prevoz, regres i ostale isplate radnicima Zavoda; kontroliše propisane izvještaje o obračunatim i isplaćenim plaćama; kontroliše obračune i isplate naknada za Upravni odbor i komisije; kontroliše isplate po rješenjima Zavoda za refundacije troškova lijekova, medicinskih usluga, ortopedskih pomagala i ostale isplate; kontroliše unos podataka za praćenje isplata po rješenjima fizičkim licima; obavlja i druge poslove po nalogu šefa Službe.
Literatura: Zakon o zdravstvenom osiguranju (“Službene novine Federacije Bosne i Hercegovine”, broj: 30/97, 7/02, 70/08, 48/11, 36/18 i 61/22), Zakon o računovodstvu i reviziji u Federaciji Bosne i Hercegovine („Službene novine Federacije Bosne i Hercegovine”, broj: 15/21), Zakon o budžetima u Federaciji Bosne i Hercegovine („Službene novine Federacije Bosne i Hercegovine”, broj: 102/13, 9/14, 13/14, 8/15, 91/15, 102/15, 104/16, 5/18, 11/19, 99/19 i 25a/22), Zakon o jedinstvenom sistemu registracije, kontrole i naplate doprinosa (“Službene novine Federacije Bosne i Hercegovine”, broj: 42/09, 109/12, 86/15, 30/16 i 96/21), Zakon o porezu na dohodak (“Službene novine Federacije Bosne i Hercegovine”, broj: 10/08, 9/10, 44/11 i 65/13), Pravilnik o kancelarijskom poslovanju Federacije Bosne i Hercegovine („Službene novine Federacije Bosne i Hercegovine”, broj: 73/19).
Pozicija 4.
Opis poslova radnog mjesta: prima arhivski materijal od službi i poslovnica, vrši razvođenje i odlaganje po službama, poslovnicama, vrstama i godinama, zavodi arhivski materijal u arhivsku knjigu i odgovara za uredno vođenje arhive i arhivskih knjiga, neposredno je odgovoran za blagovremeno izdvajanje otpis i škartiranje arhivskog materijala, za čuvanje i obezbjeđenje arhivskog materijala trajne vrijednosti i za izdvajanje, popis i arhiviranje materijala trajne vrijednosti u arhiv srednje Bosne u Travniku; po potrebi izdvaja dokumentaciju službama i poslovnicama iz arhive i daje na revers, a nakon upotrebe istu ponovo vraća-arhivira.
Literatura: Zakon o zdravstvenom osiguranju (“Službene novine Federacije Bosne i Hercegovine”, broj: 30/97, 7/02, 70/08, 48/11, 36/18 i 61/22), Zakon o arhivskog građi Federacije Bosne i Hercegovine („Službene novine Federacije Bosne i Hercegovine“, broj: 45/02) i Pravilnik o kancelarijskom poslovanju Federacije Bosne i Hercegovine („Službene novine Federacije Bosne i Hercegovine”, broj: 73/19).
Pozicija 5.
Opis poslova radnog mjesta: vrši obradu i unos podataka; prima prijave i odjave članova porodice osiguranika; prima stranke, vodi postupak i rješava o svim pravima iz zdravstvenog osiguranja za koja je nadležan; vrši ovjeru zdravstvenih knjižica; daje informacije po raznim pitanjima osiguranim licima iz prava zdravstvenog osiguranja, a po podnesenom zahtjevu izdaje uvjerenje; prati naplatu doprinosa radi određivanja prava iz zdravstvenog osiguranja; radi na izradi izvještaja svih vrsta; prima i obrađuje prijave o nesreći na poslu i oboljenja od profesionalne bolesti te o tome vodi propisane evidencije; provodi kroz odgovarajuće evidencije sve vrste računa ispostavljenih za ortopedska pomagala; unosi ORS obrasce u bazu podataka; vrši ovjeru potvrda o potrebi ortopedskog pomagala uz praćenje rokova za ovjeru, prilikom ovjere prati da li osigurano lici ima odgovarajuće mišljenje Komisije za razmatranje zahtjeva osiguranih lica Zeničko-dobojskog kantona ako se radi o pomagalu za koje je potrebno komisijsko odobrenje; stara se o ažurnosti podataka u HCFIS aplikaciji i njihovoj usklađenosti sa programom Poreske uprave Federacije Bosne i Hercegovine; izdaje premije zdravstvenog osiguranja i vrši njihovo evidentiranje u HCFIS aplikaciji; vrši usklađivanje broja izdatih premija zdravstvenog osiguranja sa podacima iz izvještaja; obavlja i druge poslove po nalogu rukovodioca Poslovnice.
Literatura: Zakon o zdravstvenom osiguranju (“Službene novine Federacije Bosne i Hercegovine”, broj: 30/97, 7/02, 70/08, 48/11, 36/18 i 61/22), Odluka o neposrednom učešću osiguranih lica u troškovima korištenja zdravstvene zaštite („Službene novine Zeničko-dobojskog kantona”, broj: 4/05, 13/08 i 13/17), Odluka o obimu prava na korištenje ortopedskih i drugih pomagala, stomatološko-protetske pomoći i stomatološko-protetskih nadomjestaka („Službene novine Zeničko-dobojskog kantona” broj: 15/22, 19/22 i 1/24), Odluka o osnovicama i stopama doprinosa za obavezno zdravstveno osiguranje u Zeničko-dobojskom kantonu (“Službene novine Zeničko-dobojskog kantona” broj: 12/13 i 14/13), Pravilnik o kancelarijskom poslovanju Federacije Bosne i Hercegovine („Službene novine Federacije Bosne i Hercegovine”, broj: 73/19).
III – Opći i posebni uslovi za zasnivanje radnog odnosa
Opći uslovi koje kandidat mora ispunjavati:
– da je stariji od 18 godina,
– da je državljanin Bosne i Hercegovine
– da posjeduje zdravstvenu sposobnost za obavljanje poslova i radnih zadataka
– da nije osuđivan
– da se protiv njega ne vodi krivični postupak
Posebni uslovi:
Pozicija 1: VŠ/VSS – VI/VII stepen stručne spreme, završen fakultet društvenog smjera (180/240 ECTS), 1 godina radnog iskustva u struci
Pozicija 2: VŠ/VSS – VI/VII stepen stručne spreme, završen ekonomski fakultet (180/240 ECTS), 1godina radnog iskustva u struci
Pozicija 3: VŠ/VSS – VI/VII stepen stručne spreme, završen fakultet društvenog smjera (180/240 ECTS), 1 godina radnog iskustva u struci
Pozicija 4: SSS – IV stepen stručne spreme, završena srednja škola, 4 mjeseca radnog iskustva u struci
Pozicija 5: SSS – IV stepen stručne spreme, završena srednja škola, 6 mjeseci radnog iskustva u struci
IV – Potrebni dokumenti
Kandidati su dužni dostaviti:
- Potpisanu prijavu na Javni oglas sa kraćom biografijom, u kojoj je obavezno navesti: adresu stanovanja, e-mail adresu, broj telefona i jasnu naznaku rednog broja i naziva radnog mjesta za koje se prijavljuje
- Izvod iz matične knjige rođenih
- Uvjerenje o državljanstvu
- Potvrda o prebivalištu (CIPS)
- Diploma o stečenoj stručnoj spremi navedenoj u posebnim uslovima za radno mjesto, te rješenje o nostrifikaciji ukoliko je navedena isprava stečena van Bosne i Hercegovina nakon 06.04.1992. godine
- Uvjerenje/potvrda izdata od strane prethodnih poslodavaca o traženom radnom iskustvu u struci (navedenom u tekstu javnog oglasa)
Dokumentaciju kojom se dokazuje ispunjvanje uslova navedenih u Javnom oglasu kandidati su dužni dostaviti u originalu ili ovjerenoj kopiji.
Kandidati koji se prijavljuju na više pozicija dužni su u posebnim kovertama predati posebnu prijavu i dokumentaciju za svaku poziciju za koju se prijavljuju.
Napomena:
– Prilikom razmatranja potvrda o radnom iskustvu mjerodavnim će se smatrati samo potvrde ili uvjerenja izdata od strane poslodavca iz kojih, nedvosmisleno proizilazi da kandidat ima radno iskustvo u struci odnosno sa stepenom obrazovanja koji je tražen javnim oglasom za konkretno radno mjesto. Ukoliko kandidat priloži potvrdu ili uvjerenje u kojoj nije decidno navedeno sa kojim stepenom obrazovanja je stečeno radno iskustvo takve se neće uzeti u razmatranje i prijave će se smatrati nepotpunom.
– Izabrani kandidat je u obavezi po konačnosti odluke o izboru kandidata za prijem u radni odnos da u roku od 8 (osam) dana dostavi: ljekarsko uvjerenje, uvjerenje o nekažnjavanju i uvjerenje o nevođenju krivičnog postupka.
V – Rok za podnošenje prijava
Ovaj javni oglas će biti objavljen u Dnevnom listu „Oslobođenje“, putem web stranice Zavoda zdravstvenog osiguranja Zeničko-dobojskog kantona (www.zzozedo.ba), web stranice Zeničko-dobojskog kantona (www.zdk.ba) kao i putem web stranice JU Služba za zapošljavanje Zeničko-dobojskog kantona (www.zdk-szz.ba).
Rok za podnošenje prijava je 8 (osam) dana od dana njegove posljednje objave.
Blagovremenom prijavom smatra se prijava koja je podnesena u roku koji je određen u javnom oglasu za prijem u radni odnos.
Prijavu na javni oglas potrebno je dostaviti (neposredno na protokol Zavoda ili putem pošte) u zatvorenoj koverti na adresu:
“Zavod zdravstvenog osiguranja Zeničko-dobojskog kantona
Abdulaziza Aska Borića 28
72 000 Zenica
uz nazanaku:
“PRIJAVA NA JAVNI OGLAS ZA RADNO MJESTO_(navesti redni broj i naziv radnog mjesta) – NE OTVARAJ”
Kandidati su dužni na koverti napisati puno ime i prezime.
Integralni tekst javnog oglasa biti će objavljen na web stranici Zavoda (www.zzozedo.ba) i web stranici Zeničko-dobojskog kantona (www.zdk.ba).
VI – Ostale napomene
Više informacija kandidati mogu dobiti na broj telefona: 032/ 466-293.
Neuredne, nepotpune i neblagovremene prijave neće biti uzeti u razmatranje.
Prijavljeni kandidati će se o terminu i mjestu održavanja intervjua ili stručnog ispita, obavijestiti dostavom skenirane obavijesti na e-mail adresu kandidata navedenu u prijavi na javni oglas najmanje pet dana prije održavanja intervjua ili stručnog ispita, te će ista obavijest biti postavljena na web stranicu Zavoda i oglasnu tablu.
Ukoliko kandidat ne pristupi intervjuu ili stručnom ispitu smatrat će se da je odustao, te isti neće biti obavještavan o daljem toku postupka.
Ukoliko su dva ili više kandidata postigli jednak broj bodova prednost će imati djeca šehida ili poginulih boraca koji navedeni status dokazuju uvjerenjem koje izdaje nadležna općinska/gradska služba.
Ukoliko su dva ili više kandidata postigli jednak broj bodova, a niti jedan od njih nije dijete šehida ili poginulog borca prednost će imati kandidat koji nije u radnom odnosu odnosno koji se nalazi duži vremenski period na evidenciji službe za zapošljavanje. U navedenim slučajevima Komisija će naknadno tražiti od kandidata da dostave uvjerenja od strane službe za zapošljavanje kako bi se mogle utvrditi navedene činjenice.
https://www.zzozedo.ba/index.php/405-javni-oglas-za-prijem-radnika-u-radni-odnos-2