SARAJEVO – Završeno je probijanje lijeve tunelske cijevi na tunelu Kobilja Glava, čime je okončano bušenje i probijanje obje tunelske cijevi, saopćeno je iz Vlade Kantona Sarajevo.
Premijer Kantona Sarajevo Nihad Uk, ministar saobraćaja KS Adnan Šteta i direktor Direkcije za puteve KS Selmir Kovač posjetili su gradilište jutros i svjedočili završetku ovog dijela radova.
“Tunel Kobilja Glava jedan je od najzahtjevnijih i najvećih projekata cestovne infrastrukture u Kantonu Sarajevo i prvi tunel kojeg gradi Kanton Sarajevo”, ističu iz Vlade KS.
Kako ističu izvođači radova, zahtjevnost izvođenja radova, ogleda se prvenstveno u položaju samog tunela, strukturi tla po kojoj su se izvodili i izvode radovi, kao i u činjenici da se iznad tunela nalazi više stotina stambenih objekata.
Desna tunelska cijev je duga 635 metara, a lijeva 632 metra.
“Izgradnja tunela Kobilja Glava je ogroman projekt, koji je zahtijevao velike napore svih uključenih strana, obzirom da se radi o veoma izazovnom projektu. Zadovoljstvo mi je što danas možemo svjedočiti probijanju i lijeve tunelske cijevi, nakon što smo prije par mjeseci te radove završili na desnoj cijevi. Zahvaljujem se svim uključenim u ovom projektu, kao i građanima koji žive u blizini gradilišta. Iza nas je velik posao, nastavljamo dalje do potpunog završetka prvog tunela kojeg gradi kanton. Ponosan sam na ovaj projekt i na načine kako smo prošli kroz sve periode ovog projekta”, izjavio je ministar Šteta.
UK je istaknuo da će ovaj tunel, koji je dio Prve transverzale, značajno poboljšati povezanost Vogošće s centrom grada i olakšati izlaz iz grada.
“Ponosan sam na sve do sada urađeno i očekujem jednako kvalitetan nastavak radova”, rekao je Uk.
Ranije je u okviru projekta Prve transverzale izgrađeno 1.200 metara saobraćajnice koja vodi do tunela, na kojoj je urađen prvi sloj asfalta. U narednom periodu očekuje se izgradnja saobraćajnice koja vodi od tunela do spoja na magistralnu cestu M 18 u Hotonju.
Završetkom projekta zasigurno će se poboljšati kvalitet i standard života, obzirom da se očekuje rasterećenje gužvi na postojećoj saobraćajnici od Sarajeva do Vogošće, kao i poboljšanje sigurnosti u saobraćaju.
Novac za izgradnju ovog tunela osiguran je kreditnim sredstvima Europske banke za obnovu i razvoj (EBRD).