Instagram testira oglase koji se ne mogu preskočiti

​Instagram je potvrdio da testira opciju obaveznog prikazivanja reklama, koje neće moći da se zaustave ili preskoče. Ovaj “reklamni blok” će se prikazivati određeni vremenski period, sa tajmerom, a tek kad se on završi, korisnik će moći da nastavi sa pregledom sadržaja.

Ako se ova izmjena prihvati, Instagram će postati sličan kao besplatna verzija YouTube-a (čitaj negledljiv), jer će korisnici biti “zatrpani” reklamama. Uostalom, ova društvena mreža sve više podsjeća na YouTube, jer korisnici i na njoj sve češće dijele video sadržaje, umjesto nekadašnjih statičnih fotografija.

Meta je objavila da uvijek testira načine kako da svojim oglašivačima obezbjedi dodatnu vrijednost.

Testiranje služi da prikupe važne informacije i da na osnovu njih odluče da li će izmjena postati formalna. Za sada je, kao što se moglo i očekivati, većina reakcija negativna, a pojedini korisnici su izjavili da će napustiti Instagram ukoliko ovo bude usvojeno.

Kompanija za sada nije objavila u kojem obimu sprovodi testiranje, kao i da li ga radi globalno, ili lokalizovano u određenim regionima. Takođe, ne zna se ni da li će kreatori sadržaja imati kontrolu prikaza oglasa preko njihovih sadržaja.

Nadamo se da ovo neće biti usvojeno, ali je dobar pokazalac da je Meta spremna da ide na stranu povećanja profita, čak i po cijenu smanjenja zadovoljstva korisnika, prenosi “PCpress“.

Podijeli vijest

Pretplati se da budeš prvi!

Najnovije

Možda Vas zanima i ...
POVEZANO

Ministar Šimunović potpisao ugovore za projekte sa nevladinim organizacijama vrijedne 80.000 KM

Ministar za rad, socijalnu politiku i izbjeglice Antonio Šimunović...

Započela rekonstrukcija društvenog doma u Mjesnoj zajednici Puhovac

U Mjesnoj zajednici Puhovac, započeti su značajni radovi na...

Gradonačelnik Kasumović održao radni sastanak s upravom Škole rukometa “Čelik” Junior

Gradonačelnik Zenice, Fuad Kasumović danas je održao radni sastanak...